Monday 17 February 2014

Wanita terima pampasan kemalangan RM402, 157.25

*imej kredit to Google.com

Si isteri menerima pampasan sebanyak RM402, 157.52 kerana suaminya mengalami kemalangan di Rantau Abang dan mangsa merupakan seorang jurutera Petronas berumur 27 tahun. 

Nilai bukan lah penentu, tapi ia dapat membantu keluarga mangsa meneruskan kehidupan seperti perbelanjaan sekolah anak-anak dan perbelanjaan harian.

 Bayangkan, sekiranya si isteri tidak bekerja dan anak-anak masih kecil, bagaimanakah mereka ingin meneruskan kehidupan? Jikalau wanita tersebut ingin mencari kerja, anak-anak perlu dihantar ke pusat penjagaan yang belum tentu selamat, lebih-lebih lagi dengan kes penderaan yang kerap berlaku. 

Sekurang-kurangnya, wang yang diterima hasil caruman kita setiap bulan dapat meringakan beban keluarga yang ditinggalkan. 

PruBSN Takaful berhad menyediakan pelbagai kad perubatan yang memenuhi keperluan dan yang paling penting mematuhi Syariah Islam. Dengan kad perubatan PruBSN anda boleh memilih samada ingin sepenuhnya dilindungi atau ko-takaful, bergantung kepada pelan yang anda inginkan. 




Untuk pertanyaan lanjut mengenai kad perubatan PruBSN sila hubungi:

No. Tel : 016-722 5669 (Mohd Shahnom Ismail-agent PruBSN Takaful Berhad)
Facebook - Mohd Shahnom Ismail PruBSN


~SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN~

No comments:

Post a Comment