Sunday 16 February 2014

PruBSN TakafulLink



Wujudkan satu dana persaraan yang mantap dengan memilih mana-mana dana TakafulLink yang mendapat kelulusan Syariah yang dapat memberi pulangan lebih tinggi dalam jangka masa panjang berbanding membuat simpanan di akaun simpanan bank.

Plan ini dirangka bagi memenuhi keperluan perlindungan dan pelaburan setiap peringkat umur dengan matlamat bagi menangani keadaan-keadaan yang tidak menentu dalam hidup anda dengan memberi fleksibiliti kepada anda bagi mengawal kehidupan anda sepenuhnya.



  • Siapakah yang layak mengambil pelan TakafulLink?

Umur kelayakan
26-70 tahun
Umur tamat tempoh / matang
80 atau 100 tahun
Minimum sumbangan / bulanan
RM100



Anda akan dapat menikmati manfaat seperti berikut sekiranya setia mencarum pada setiap bulan :


  • Dana-dana TakafulLink 
Takafulink Dana Bon 
Bertujuan untuk memberi pengumpulan dana dalam jangka masa sederhana ke panjang melalui pelaburan di dalam sekuriti Syariah yang diluluskan dan dengan risiko yang rendah ke sederhana.

Takafulink Dana Urus 
Dana yang diuruskan untuk memaksimumkan pulangan dalam jangka sederhana ke panjang yang dicapai dengan pelaburan saham dan sekuriti berasakan Syariah melalui TDE dan TDB serta dana-dana yang lain. 

Takafulink Dana Ekuiti 
Bertujuan untuk memaksimumkan pulangan di dalam jangka masa sederhana ke jangka masa panjang melalui pelaburan di dalam saham Syariah yang diluluskan dan tersenarai di dalam Bursa Malaysia. Ia juga untuk mereka yang mempunyai daya toleransi risiko tinggi dan ingin melabur di dalam jangka masa panjang.

Takafulink Dana Ekuiti Dinasti
Bagi memberi pulangan dana dalam jangka masa panjang dengan melabur di dalam pelaburan Syariah melalui pendedahan ke China dan wilayah sekitarnya.  Ia juga untuk mereka yang mempunyai daya toleransi risiko tinggi dan ingin melabur di dalam jangka masa panjang.




Berminat? Untuk pertanyaan lanjut sila hubungi..

No. Tel : 016-722 5669 (Mohd Shahnom Ismail-agent PruBSN Takaful Berhad)
Facebook - Mohd Shahnom Ismail PruBSN




No comments:

Post a Comment